نسخه جدید بازی اندروید Where's My Water? 1.13.1 که یکی از شناخته شده ترین بازی های اندروید می باشد, قیمت این بازی در مارکت گوگل 1.99 دلار است که با توجه به پولی بودن بازی تا 5 میلیون نفر تا به حال این بازی را خریداری کرده اند, کسب امتیاز 4.7 از 5 نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت و جذابیت بالا آن است! کمتر بازی در گوگل پلی وجود دارد که امتیاز 4.7 را از آن خود کند, پس اگر این بازی را تا به حال تجربه نکردید و یا از نسخه های قدیمی آن استفاده می کنید می توانید همین حالا آخرین نسخه آن را از سایت یک موبایل دانلود نمایید.

داستان بازی Where's My Water? از این قرار است که تمساح ها می خواهند حمام کنند اما آب قطع است, شما باید با ایجاد شکاف هایی در زمین آب را به حمام تمساح ها برسانید, در این بین چالش هایی نیز وجود دارد که امکان دارد آب به هدر رود و چیزی گیر تمساح های بیچاره نیاید, همچنین در هر مرحله 3 اردک وجود دارد که باید آب را طوری هدایت کنید که علاوه بر رسیدن به تمساح ها از مسیرهایی که این اردک ها در آنجا وجود دارند نیز عبور کند. ( البته بدست آوردن اردک ها ضروری نیست اما برای پاداش و کسب رکورد بهتر می باشد).

Where's My Water? را در 4 داستان منحصر به فرد : Swampy, Allie, Cranky و Mystery Duck دنبال کنید و از 500 مرحله پازلی آن لذت ببرید.

بازی Where's My Water? 1.13.1 با قیمت 1.99 دلار و امتیاز 4.7 از 5 که یکی از زیباتری بازی های اندروید می باشد.
بازی اندروید Where's My Water? 1.13.1 در جستجو آب